fredag 7 januari 2011

Början av 2011

I förrgår råkade jag för en bilkrock.
Jag och den andra föraren mår fint, ingen personlig skada.
Men våra bilar har fått rejäla bucklar.
Idag ska jag till försäkringsbolaget.
Igårkväll kom syrran med sin ryska tjej.
Det var roligt, hon är mycket trevlig och har humor.
Igår tände jag ljus överallt för jag och barnen ville ha mys,mys.

Vi tittade på Air Buddies och hade mysigt innan syrran och tjejen kom.

Sen kom syrran och ryskan tillbaka så vi drack lite gott.
Glaset är av Kosta Boda, det fick vi av min svärmor.
Det känns somrigt med den färgen.

Det är så mycket snö att det räcker nu!
Vi skulle behöva snöslunga.
Men varifrån kommer pengar nu när pengar ska utbetalas till annat, som ex: bilen..
Mmm..
Tjohalia

9 kommentarer:

  1. Skönt att det inte hände er allvar.
    Var rädda om er.

    Jättemysigt ljus ni har..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Får vara glada att ni är oskadda, det är viktigare än bilen. Jag är intreserad av det inredning hus ni har på bilden.. Har sett här i Skeå men dyrt.. ville ha med ljus eller ljusslinga i.. får avvakta och se om de sänker pris då slår jag till. det finns även i plåt men de tär inte lika snygg som vitt som du har.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni var oskadda.

    Tack för din kommenter ang stickad sjalen :) Kul att du visade för din dotter hur man stickar. Rät och avig är lätt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att ni var oskadd. Tack för ärlighet :) jag har svårt att bestämma mig. tror det blir toning med mörkt eller göra ljusa slingor. vi får se när utväxten syns mycket ocjh bero på hur långt hår är oxå..

    Kram Cami

    SvaraRadera
  5. Hej och god fortsättning på det nya året. Tur att du är oskadd. också den andra föraren.
    Du har så fina saker. Undrar om var du har köpt buren? Ha en mysig söndag! Kram Catharina

    SvaraRadera
  6. Ojoj! Tur att det verkar ha gått bra med dig i krocken!

    Vad mysigt ni fått till det med alla ljus och lyktor.

    En snöslunga skulle vi också behöva, men de är ju så dyyra!

    SvaraRadera
  7. Gud vilken tur att ni klarade er utan skador.
    Ha en undebar helg/Kram Sophia

    SvaraRadera
  8. Otäckt det med olyckan men skönt att bägge ni klarade er!
    Hihi, ja du kan ju alltid försöka föreslå för Jenny att komma upp o göra en Norrlandsturné :)
    Vet att hon har sagt att hon skulle försöka komma till Örebro en helg för det är många familjer här som har efterfrågat hennes tjänster, även i Stockholm. Så varför inte att kolla om det finns flera intresserade i Härnösand? :) Kram

    SvaraRadera
  9. Men älskade vän......Har du krockat?!! Bra att ni klarade er oskadda !!
    jag har också haft fullt upp så det har inte blivit många besök för mig heller....

    Önskar dig och familjen en underbar kväll!
    Kram Erika

    SvaraRadera