måndag 28 februari 2011

Både lugn och intensiv helg

Halloj!
Jag är med personalens motionskorts tävling och vann en lott.
En söt mugg med tydlig reklam!
;-)
 Jag har en ryamatta från IKEA, ett vitt.. Att lämna in kemtvätten..  jag fick en tips att man skulle pulvera tvättmedel och lägga snö på och sen "borsta" med sopkvast, en typisk utekvast och borstade ordentligt, la på nytt snö och fortsatte. Man kunde se lite smuts på snön.. Jag undrar om ni kan se skillnader på dom?

 
Roger åkte och pimplade, fångade en stor röding, under tiden han var borta, var jag och barnen
ute och åkte pulka med kompis.
Vår gårdagens middag
Lammracks och sötpotatisgratäng med rödvinsås.
Gott, men ovant!
Ja, nu är det snart dags att åka och jobba.
Önskar man fick sova lite längre för det känns lite i huvudet av all goda rödvin jag hade druckit.
;-)
Jag hade verkigen haft en trevlig kväll med skratt och djupa diskussion.

Nu ska jag bege mig till jobbet, ni får ha det bra till dess.
Tjohalia

1 kommentar:

  1. tack för tips om tvätt mattor.. så enkelt.. hmm..
    det är inte så lätt att skickat här kommentar. så det får bli anonymt.. men här är rosi . www.strandbergljung@blogg.se

    SvaraRadera