onsdag 10 november 2010

En visningsbit av Dominics sovrum

Jag tog Disneys Cars stickers bilar och satte dom på hans garderob.
Rummet är inte klar, vi ska sätta in möbler och då skall det bli ordning.
Men ni kan se bit av väggfärgen som jag har målat.
Det här är under Dominics nya säng som inte är heller klar, det fattas lite innan det är klart.
Jag köpte sängen på Erikshjälpen för 245 kr.
Jag ska kanske måla sängen, men just nu är det annat som måste prioteras.

Under sängen skall det bli mys..
Jag ska visa mer sen när det är klart.
Visst blev f'ärgen bra.
Ljusgrön med lite gråton i.

Nästa vecka åker jag till Ullared med mina elever och här gången följer min man med!
Kul!

Tjohalia

7 kommentarer:

  1. Det ser ut som det ska bli jättemysigt där under sängen :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den där gröna färgen, superfint!

    Lite avundsjuk på Ullaredsresa också, jag skulle åkt med kompisar förra månaden men mina barn blev sjuka.

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!

    ja det var även länge sadan jag tittade in här inser jag nu!!..Vilket härligt pojkrum..måste vara en dröm att får det dekorerat med häftiga bilar!1

    jag gillar verkligen den varma tonen i väggfärgen!!

    Ha det gott!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Min son är 11 år..utefter ena väggen har han Expedit-hyllan från Ikea. Den rymmer en massa bra saker!
    Må så gott, kram Sophia

    SvaraRadera
  5. Åå.... tack så mycket du.. .du är lika dig och du är alltid glad och gullligt tjej :) he he .... Jaa skor är snygg... Och jag hoppas att din pokje rum är färdigt snart och blir mer snygg.. du är lika duktig ännu idag som fiiixar ALLLLLA... imoperad..KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Nää inte dum fråga :D, vi bor utanför Vänersborg, ca 1 mil. :).
    Spännande att se när din sons rum är färdigt :).
    Kram

    SvaraRadera
  7. Okej, vilken mail adress du har skickat för jag har inte sett annars? :).
    Kram

    SvaraRadera