söndag 21 november 2010

Hemma från Ullared.

Hej svejs på er!
Nu är jag och min man hemma från Ullaredsresan som har varit intenstivt.
Jag tog en siesta idag, ändå är jag trött och känner av magen.
14 timmar bussresa.
Det som är lite överraskande, var att min man tyckte det var JÄTTEROLIGT att handla i Ullared.
Han hittade 6 par jeans, en vinterjacka, täckbyxa, strumpor, m.m.
Jag köpte så lite till mig att jag inte är riktig nöjd.. :-(
Digitial fotoram, men kan också ha som kalender, bra!

Den fina handgjorda ljusstaken fick ett nytt lampskärm som gjorde det mycket mer snyggare!

Lampskärmen och lampstaken, både köpt på Ullared.

Jag ska visa mer bilder snart.
Nu ska jag sitta och spela Blockus med familjen.
Ni får ha det bra!
Tjohalia

2 kommentarer:

  1. Jätte fina lampskärmar gumman!
    Vad duktig du e som kan hålla f*n på dig *fniss*. Jag blev helt vild och gjorde av med mycket mer än vad plånboken täckte...... Men , men man lär sig av sina misstag ;)

    Ha det gott och många kramar till dig min vän!

    SvaraRadera
  2. Nu tog jag en titt till slut.. Det är verkligen fina lampskärmar..

    SvaraRadera