lördag 2 oktober 2010

Nu är det äntligen helg!

Under veckan har det varit mycket på jobbet och hemma.
Min man blev riktigt sjuk efter sin kick off kursen på Tallinnresan.
Han blev rejält förkyld och febrig.
Samt på jobbet var det mycket att man hade fullt upp.
Igår kom jag hem från Stockholm där vi hade ELAN kurs.
Det var en rolig kurs och jag blev nöjd.
Snart är det jul, och då blir det mycket pyssel.
Jag bytte det till beige, och tyckte det inte känns mycket piggande ut.
Jag ska nog börja möblera om lite.


Den här brudkistan fick jag när jag fyllde 20 år.
På ytan är det slitet av fuktiga vaser som jag hade på kistan förut.
Nu är det en gammal tjock TV som bara står på den,
Jag funderar på att måla det, men vitt eller platinagrått?
Vad tycker ni?
Nu ska jag på stan med min familj och fika.

Tjohalia

6 kommentarer:

  1. Härligt med kurs och pysslande!
    Vet du, jag har en exakt likadan brudkista!!! Den var min mammas... o den är numera vit, shabbad och med text på. Har visat den i något inlägg men jag vet inte när. Kan kolla upp när det var så kan du kika hur den blev i vitt:)
    Ha en fin söndag! Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Blixtsnabbt gjort! Kolla under renoveringsobjekt om du vill se den vit:)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tråkigt att han är sjuk, men det är såna tider nu, hoppas att blir bättre snart.
    Så fint du målat din barnstol, jag har funderat på att måla våran men det har inte blivit av än.

    Ha ett bra slut på helgen, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  4. du har så rätt. det blir som nystart när vi flyttat.
    då kan jag fixa lite fint hemma som du gör.
    jag blir alltid avundsjuk när jag kollar på dina bilder!
    du får gärna visa mer av din middag. den sista ser sååå god ut! :)

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!!

    Här är det krassligt också..men bara att bita ihop då det hopar sig med jobb!!

    Kistan skulle vara fin i ljusgrått tror jag..eller vitt förstås..går alltid hem ;)

    Ha det gott! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  6. Tror att kistan skulle bli superfin lite slitet vitmålad.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera