fredag 24 september 2010

Mat, mat..

Jag börjar visst visa lite mer av mat än inredning, men eftersom jag tycker om båda mat och inredning känns det bra att visa upp lite mat som kanske retar upp er aptit?
:-)
Lövbiff med äggula runt sardellröra som finns på ICA´s Buffe tidningen.
Den är verkligen god.
Jag struntade i kokt potatis,  åt i stället mera ugnbakade tomater och mera kött.


Min söta dotter är sjuk, så jag vabbar idag. Så jag bestämde att uppmuntra oss båda två och gjorde en lyxfrukost med kantareller i äggform med ost i. Mums!


Utan draperi

Med draperi









Vi hade renoverat hus mycket, och vi ska bygga en garage som den där dörren ska leda in till.
Men eftersom vi måste spara pengar först, fick garaget vänta.
Jag satte min crosstrainer där och stördes av ful dörr och betong, så min mamma sydde en draperi av ett gammalt överkast.
Bra,va?
:-)



Idag regnar det så det känns lite trist, men då kan man tända ljus och mys till!
Fredag idag! Njut av helgen som skall komma!
Tjohalia

1 kommentar: