söndag 21 mars 2010

Borta bra, hemma bäst.

Nu är jag hemma från Stockholm, har handlat lite där, har ej fotograferat grejor.
kommer senare..
Men den här blommor köpte jag och det luktar så gott här hemma.
Körsbärskvistar, i hallen.
Hoppas det slår ut.
Vi har äppelkvistar som jag funderar på att ta in.

Idag har jag ont i ryggen, mest i nacken för jag satt och läste tidningar hela vägen hem från Stockholm med nedböjt huvud. Smart?
Min man hade lagat ett riktig god middag igårkväll när jag kom hem, jag slukade allt att jag efteråt kom på:
Å, jag glömde fotografera!
Haha..
Tjohalia

5 kommentarer:

  1. Trevligt att äta mat någon annan lagat, eller hur!! Fint med lite kvistar :)
    Må allra bäst..kram S

    SvaraRadera
  2. Delar gärna av mig sniglar till en sån gourmet som dig..;)
    Lite nyfiken på dina inköp..
    Stora kramar!!

    SvaraRadera
  3. Idag beskar sambon äppelträdet så då har vi några kvistar till påsk ... det andra får bli i dag dagarna (andra riset)!
    :)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du för din gulliga kommentar!
    Kul med Stockholmstripp o shopping. Får se sen vad du hittat. O inte fel att komma hem till dukat bord! Lyx!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Fina blommor du köpt dig ska bli kul och se vad du köpte dig i storstaden.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera