måndag 29 mars 2010

Kalasgott!

En bild av D´s kalas, jag tog fram kakvåningen och då sa min man:
Men det passar bättre till vuxna.
Jag skrattade och tyckte det passade visst till barn också!
Pojkarna tog kakstäng och plockade ner chokladbollar.
Det såg så gulligt ut!
Kakformen : Happy Birthday passade bra till kalaset.
Efter förra gången bild, så gick uret sönder av misstag, så jag köpte delar på Clas Ohlson.
Nu fungerar den och hänger.
Det blev bestämt att det ska hänga så här.
:-)
Tjohalia

5 kommentarer:

  1. Jätte fin silver två våning, jag tycker likadant som du nu att de passar både vuxen o barn. Det blir lite som prins festlig typ..även passar till prinsess festlig o för vuxna kan det kännas lite lyxigt..skulle vilja ha en sån..så får jag leta eller fråga min mamma om hon har som hon tror jag inte är intresserad av gamla saker men nu gör jag det ännu mer än förut! :) kram

    SvaraRadera
  2. fin klocka...har ni målat vit på den eller köpte ni den färdigt? tur att det finns delar hos Clas ohlsson och även det är bra priser så man kan hitta där. Har du hört att det är typiskt gubb dagis? hihi.lite skämt är att karlar som inte intresserar att följa med fruar till affärerna kan gubbarna/ karlar gå in till clas ohlsson o njuter istället.Kram

    SvaraRadera
  3. Precis.. allt ska tas fram o användas. tror barnen tycker det är fint och spännande med vuxensaker..:)
    Såg ut vara smaskigt det där:)

    SvaraRadera
  4. Oj vilket kak-kalas, såg gott ut!
    Jaa, jag tycker också att det var synd att äggkopparna inte finns mer, hade som sagt velat ha fler av dom...
    Önskar dej en riktigt Glad Påsk!
    Kram cilla

    SvaraRadera