fredag 12 mars 2010

Tid och omtanke

Idag var jag till Sundsvall för ett sjukhusärende och åkte efteråt till Birsta City och där köpte jag en ny armklocka till mig själv. Klockan är tillräcklig ovanlig för mig. ;-)
Innan jag åkte till Sundsvall, fick jag veta att min svärmor inte hade sovit bra i natt för sin gallabesvär. Så när jag var i Birsta City köpte jag hennes favorit doft lavendelpåse till henne som en uppmuntran. Det uppskattades mycket.
Dags för oss att baka inför kalasen till våra barn och då är det kul med färgglada formar.
Vi är inte mycket för muffins, men de kan ju duga till goda kanelbullar? ;-)

Det är viktigt att ha lite tid och omtanke...
och... 
lite loppisbesök för mig?
;-)
Tjohalia

2 kommentarer:

  1. snygg armbandsklocka :) ja stämmer kanske bör köpa drömbok så kan betyda nåt.

    Kram /Cami

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klocka du köpt! O gulligt med en söt gåva till svärmor, sånt värmer!
    Jag gillar heller inte muffins, särskilt inte såna sliskiga cupcakes men en kanelbulle sitter aldrig fel!
    Kram Cilla

    SvaraRadera