tisdag 14 december 2010

Ljus och ljus..

I lördagskväll fyllde en av mina vänner 40 år. Hon fick fina amaryllis av oss, samt två olika presentkort, varav en var från den gamla klasskamrater från skoltiden, och den andra från nya vänner i livet.
Det var en mysig kväll med mycket prat, gott tilltugg och dryck. ;-)

Eftersom jag inte har fotograferat hos henne, så bjuder jag på ett av mina bilder.. :-)
Igår var det Luciadagen, och det var roligt se resultat av vår och elevernas arbete med översättning på teckenspråk till Luciasånger.
Igårkväll tillbringade vi hos en mysig familj, där C klippte min man och son.
Sonen kunde inte sitta stilla, så jag tyckte det var duktigt av kompisen C. Hon såg lugn och cool ut.

Tänker bjuda lite på bilder, även på en ny hus som jag lyckligt hittade på Dollarstores!
Jag vet att jag inte har skrivit många inlägg.
Det är något som man ska känna för, jag hoppas i allafall att ni har förståelse för det.
Idag ska jag och min man åka och handla julklappar på Birsta City.
Tjohalia

4 kommentarer:

  1. Skriv bara när du känner för..
    Hoppas ni hittar fina klappar.. kramar

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommenter!

    Alldeles riktigt att man ska skriva när man känner för. Man har bara blivit påverkad av trenden att man bör uppdatera sin blogg regelbundet för att hålla den färskt. Om jag nu har lust att skriva igen så kommer jag att skriva när det faller in mig.

    Mysiga bilder du lade ut :) Hoppas att ni hittade alla julklappar som behövs så slipper ni att leta igen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Kikar in din fina blogg. Du har det julfint. Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen :)
    Kikar in för att ge dig en dunder kram i denna vinter kyla.

    Kramis

    SvaraRadera