måndag 21 juni 2010

Bröllopsdag för oss och kungliga paret.

Den 19 juni är vårt bröllopsdag, samma dag som Kronprinsessan Victorias och prins Daniels bröllop.
Min dotter plockade nya blommor och det kändes somrigt.


Norrlands toast
Vår förrätt

Fläskfilé med potatisgratäng och murkelsås.
Vår huvudrätt.

Kunglig tårta.
Jag hade beställt det före och när jag hämtade dit, så hade många gjort detsamma och så köpte många det.
Den var mycket god.

Kvällen tillbringade jag och min syster med te och kollade på brudparets middag.
Min man var trött och lade sig tidigt.

Vi tände ljus och smålampor och det höjde mysfaktor.

Visst var det kungliga bröllopet fin.
Vi tyckte att prins Daniels tal var jättefin, tårarna kom fram!
Tjohalia

2 kommentarer:

  1. Ja, du får hålla i plånboken MYCKET hårdare om du ska besöka loppisarna här. Många att besöka..:) Maten o tårtan såg så god ut.. mums..

    SvaraRadera
  2. Garttis i efterskott på er bröllopsdag! :)

    Visst var kronprinsessbröllopet underbart!! Snyfft!!

    Ha en riktigt fin midsommarhelg!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera