torsdag 20 maj 2010

Loppisfynd och häck

Å, vad lycklig jag blev, när jag hittade den fina nysilver vinglas. Det fanns bara en, synd..men ändå är jag glad! Billigt var den också!



Vacker, rostig strykjärnsunderlägg. Det kostade inte så billigt, 71 kr..
Men jag blev så förtjust i det och köpte!

Äntligen, en vacker såsskål! av silver.
Den var konstig billig, tyckte jag!
:-)

Nu har vi planterat häck och det kommer att bli fint som..

grannens häck, som vi har köpt av samma sort.
Måbär häck heter det.

I morgon är det F R E D A G !

Tjohalia

6 kommentarer:

  1. Jaaaaa.fredag i morgon! Helt klart favoritdagen! :)

    Men du du dyker säkert på flera fina vinglas i samma stil..det brukar vara så..om man har tålamod!

    ha det gott! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  2. Tack söta för din gulliga kommentar:) Vad kul att du är med i utlottningen!
    Oj vilka fynd du gjort, jag gillar dom alla o hade nog blivit din loppiskonkurrent om dom ifall jag varit på plats;)) Hihi
    Tycker inte att strykjärnsunderlägget var så dyrt heller, har kollat in dom på Tradera o då tillkommer ju frakt, blir säkert det dubbla! Så känn dej som en superfyndare:)))
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd du gjort!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilka fina saker du hittat och vilket jobb ni gjort med häcken, den kommer säker att bli lika fin som granens.

    Hoppas att ni får en mysig pingst,
    kram Rebecca.

    SvaraRadera
  5. Viktigt att man känner för saken, inte priset..:)
    Tror det blir en bra häck..

    SvaraRadera
  6. ja.. den sås silverskål har jag som jag fick av min föräldra .ser lika som din..:-) och sen de silver vinglas har jag 2 st och även 2 st silver snapsglas köpt jag på loppis i kyrka. riktig fynd. jag var så glad . jag förstår att du var så glad..

    SvaraRadera