måndag 20 september 2010

Gott gott gott

I fredags bestämde jag och Roger oss att stanna hemma fredagen och åka i stället på lördagsmorgonen till Stockholm-
Vi åt en supergod middag. Älgfilé med trattkantareller med grönsallad.
Vi drack rött vin som också var ovanlig god!
Lördagen åkte vi tåg till Stockholm och firade en av Rogers bästa vän som fyllde 40 år.
Det var så roligt, jag träffade några nya och gamla vänner.
Jag var speciellt glad att träffa min gamla klasskamrat som är djup och rolig!
Igårkväll åkte vi hem.
Borta bra, hemma bäst!
Jag har köpt något som ska piffa upp mycket i badrummet.
Ni får se..
:-)
Tjohalia

2 kommentarer:

  1. Det ser gott ut och jag har ätit älgkött två gånger o det är faktiskt gott.
    Det var min mormors vän som bor i norrland som gav kött till henne o hon gjorde det när vi åkte till Finland o hälsade på mormor.
    Verkligt gott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ännu inköp? :)
    Blir ju sugen på trattkantareller..

    SvaraRadera