söndag 5 september 2010

Helgen..

Vi fick främmande samt vi jobbade under helgen, vilket kändes lite motigt.
Vi fick i allafall små underbara stunder med dom.
Vi fick fina ljuslykta och skål som tack från våra mysiga gäster M och P.
Eftersom jag var lite osäker om P kunde se kontraster, eftersom vi hade mycket vitt hemma hos oss, så jag köpte en svart duk! Ovant!
Fick veta att P kunde se kontraster, så jag hade kunnat ha vitt ändå.
Men något nytt kan vara roligt också. :-)
Vår hall med ny inredning.
Spegeln målade jag kl halv sju på morgonen innan Rogers 40 årsfest började och fick det uppskruvat samma dag.
Till höger ser ni handdukshylla, kallas det paradshylla? Glömde vad det hette.
 I allafall, så blev det också uppskruvat på samma dag som spegeln.
Jag är så nöjd.
Gardinen fixade även vi på samma dag, bara för jag ville det skulle vara fint på Rogers 40 årsfest.
Är man inredningstokig, så.. ;-)
Mjölkkannan fick vi av svärföräldrar.
Snyggt..
Ska ha nåt i, vet inte riktigt vad än..

Helgen var tuff, men rolig.
Nu ska jag njuta av faijtas!
Tjohalia

4 kommentarer:

  1. Kramar.. Den skålen ser spännande ut..

    SvaraRadera
  2. jag måste bara säga att du har jättefint hemma! ljust och fint!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om dina ord hos mej, bloggande går upp o ner, livet är ju ändå viktigast:)
    Du låter lik mej som förändrar sådär i sista sekund, man kan bara inte vänta! O så fint det blev i hallen Ljust o vackert!!!! Mjölkhämtaren var superfin!!!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Ja det stämmer du säger :).

    Vad snyggt det blev i hallen och köket, ovanligt.
    Älskar ljus färg så mår bäst som jag skrev nyss i min blogg :).
    Kram

    SvaraRadera