lördag 10 april 2010

Datorborden

Ja, den här vitare delen av datorbord har min pappa byggt för vi skulle ha två dator.
Den mindre vita delen ska jag måla i morgon då den andra delen har torkat ordentligt.
Jag har även målat den gamla datorbord och..
den blev så jättefin att det känns hemskt att sälja det!
I morgon ska jag och min man titta på lösningar om vi kan ha det kvar, trots det inte finns plats.
Men om inte, då .. gud!
Ni tänker kanske, som det står nu?
Det är i hallen och min man krockar mycket med det så det går inte ha det där heller.
Mmm..
Till vänster står det Amour, betyder kärlek, till höger Bonheur : lycka.
Idag ska en nära vän med sin döttrar och hälsa på oss.
I kväll ska jag ut på tjejmys med ost, chips och vin.
Gott!
Ha en trevlig helg.
Tjohalia

9 kommentarer:

  1. Förstår dig om du har beslutsångest nu!!!

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett fint :)
    Må så gott kram Sophia

    SvaraRadera
  3. Ojoj, förstod sen igår när vi såg att du har svårt att besluta om ni ska ha kvar eller inte,databordet.... Vi ses imorgon på jobbet.. Kram

    SvaraRadera
  4. Usch, jag skulle också ha en stor beslutsångest över det. Om din man krockar mycket med det så är det nog klokt att flytta den nånstans. Hoppas ni kom fram till ett beslut som känns bra.

    Jättefina tallrikar du fått från dina föräldrar. Dollarstores är BRA. SYnd att det inte finns i Skåne. :)

    Ha en skön söndag. KRAM

    SvaraRadera
  5. Det fixar sig nog med bordet.. Tack för senast, förresten:)

    SvaraRadera
  6. Både datorborden blev jättefina, förstår att du har svårt att sälja den gamla. Det skulle jag också ha men hoppas att det löser sig så att du kan behålla den gamla.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Åhh, håller mina tummar att du hittar en ny plats till det bordet! Så fint! O vacker text på!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Ditt skrivbord var såå fint så jag förstår att du våndas över att kanske sälja det. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera