fredag 23 april 2010

Tre dagar kvar!

Nu är de små lådorna klara..
Det här tog mycket tid att jobba med.
Jag är trött om handen, den orkar nästan inte med att skriva .
Jag liksom tvingar mig skriva.. *fniss*
:-)

Men jag är stolt över mig själv att jag gjorde EN ROS!
Min dotter Cornelia har tittat på det med glittrande ögon, men sa, men du har inte monterat det än på sekretär.
Du är inte heller klar med de stora lådorna.
Hon ser glad, men samtidigt hade hon nog velat få handspelare, men det ska nog duga med Wii..
Om det hade regnat ner pengar, så..
:-)

I morgon ska jag börja med texter på de stora lådorna, samt städa lite undan för kalas i morgonkväll.
Puh..
Ni ska nog läsa Lotta på Fyra årstider s inlägg.
Hon skriver något klokt.
:-)

Tjohalia

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad fint det blir, ska bli kul att se när det är klart sen! Ha en härlig helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Men jösses kvinna!! Har du gjort det där för hand?!!!
    Shit alltså...... Men nu blir hon glader :)

    Hopaps du har en bra Lördag vännen!
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  3. Förresten... Min gammla vän kommer från Härnösand.
    Tina Hultgren-Boström?!

    SvaraRadera