onsdag 21 april 2010

Höjd temperatur?

Jösses, vad trött jag är nu efter all målandet, det blev mycket lådor och så har jag påbörjat texter och en bild till sekretären. Men mer kunde jag inte för min hand skakade av trötthet. I morgon är det en ny dag.
Den här blev klar för några dagar sedan, men blev nästan bortglömd pga sekretären.
:-)
Det blev visst fint, nu ska jag gå och lägga mig.
Efter jobbet ska jag sätta i gång måla texter och bilden.
Sen kan jag nog skåla!
Tack till er som lämnar en kommentar och peppar mig.
:-)
Tjohalia

6 kommentarer:

  1. jättefin!! minns min pappa hade en sån också..men var tog den vägen. troligen kastat.. suck det var ju en bra ide med att måla. slipade du först? sen målade för det kanske inet går att måla på den som är färdig färg och att den kan lacka ur fläckar? Hur säger man hi..ramlar ut...Kram

    SvaraRadera
  2. en fråga när du ska göra texter, använder du overhead för att lysa på dem och du ritar med blyerspenna eller antiktfärg o målar på dem så att det ser riktigt stil ut efteråt? bra jobbat och förstår att man blir trött efteråt när man målat mycket men sen är det roligare igen o måla igen! hi.kram

    SvaraRadera
  3. Hej... ojoj vad du jobbar. Förstår om du blir trött. Men snart är du färdig =) och då kan du känna dig nöjd med ditt arbete. Spännande att få se sekretären!
    Kram

    SvaraRadera
  4. jaja just det...hur kan jag glömma det..känner igen det jag frågat dig förut ha ha.. ok tack för du påminner mig. ska kolla igen det gamla inlägget tidigare. Kram ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Du hinner säkert till C:s stora dagen..
    Glöm inte att vila upp dig lite mellanåt..

    Du är så duktig att måla. Jag håller på oxå att måla mina möbler.. inte klart än :-)

    Kram Syrran

    SvaraRadera
  6. Jag visar bara upp gamla fynd.. De hade jag fyndat i somras

    SvaraRadera