onsdag 7 april 2010

Jaa!!

En perfekt dukning?
Nu kom mina föräldrar hem från Arvidsjaur och där hittade de alla vita tallriksdelar i Dollarstore där.
Här var det slut på de vita.
Jag beställde, men det var ett kanske det skulle komma.
Så när föräldrar hittade det i Arvidsjaur, var det självklart de köpte det!
Tack, tack!!
Så nu är jag lycklig över tallrikarna. Visst är de jättefina?!
Servetthållare köpte jag på loppis för några veckor sedan, glömde fotografera då.
Nu känns det helt!
Glas underlägg hade jag visat tidigare.
Vinglas är kristallglas och vi har nästan slut på dom.
Snart är det dags för nya vinglas.

Idag var jag och C till ögonläkare och hon fick ögondroppar och pupillen växte.
Nu är hennes ögon nästan svarta med ljusblått ring.
Det blir nya glasögon.
Nu är hon hos sin bästa kompis E.

Jag återkommer snart med bilderna av målade datorbord.
Trevlig vecka!

Tjohalia

7 kommentarer:

  1. Tack men fyller inte år än, utan den 25 april :), men tack iallafall :).

    Jättefin servett, tallrik o glas..
    Du är så duktigt..

    SvaraRadera
  2. De tallrikarna var ju jättefina och dumt att H-sands DollarStores förlorade en kund... Men tur att dina föräldrar hittade dem och köpte till dig! Ha det så bra! Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni hittade porslinet.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad bra att de kunde hitta flera delar till er.
    Jo, ser att det är iaf lite mindre snö här än Valbo:) Vi hade 11+ när vi åkte hit så det smälts mycket på en gång..

    SvaraRadera
  5. Förstår att du är glad över dessa fina tallrikar. Superfina :) Kram Sophia

    SvaraRadera
  6. Jätte fina tallrikar, kul att dom hittade dom till dig.
    Jätte fin dukning där skulle jag gärna avnjuta en god måltid.

    Ha en bra helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  7. Snygg dukning :)

    Det ska bli spännande och se hur det blir resultatet med datorbord, är nyfiken :)

    Kram

    SvaraRadera